Niedokładne wysprzęglanie...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Szczep
    Classic
    • 2008
    • 24

    Niedokładne wysprzęglanie...

    Korzystając z przerwy świątecznej powalczyłem z ABS-em. Spróbowałem przeczyścić styki pompy tak jak to jest sugerowano powyżej. Niestety nie pomogło. Błąd nadal występuje.

    Udało mi się podpiąć pod VAG-a. Oto dokładna treść błedu:

    01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
    16-10 Signal Outside Specyfication - Intermittent


    Czy coś Wam mówi ten bład? Czy potrzebna jest wymiana pompy?

    Dzięki!
  • Lukas81
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 232

    #2
    Niedokładne wysprzęglanie...

    Witam,

    Z racji tego, że dość mocno "trzęsę" się o moją O1 (przeinwestowałem się to teraz przesadnie dbam) mam do Was pytanie...

    Autem jeżdżę od 5 miesięcy. Od początku miałem wrażenie, że 2 i 3 nieco ciężkow wchodzą (poprzednio jeździłem punto II i biegi wchodziły zdecydowanie lżej). Zwłaszcza przy dynamicznej jeździe, gdy chcę szybko przerzucać biegi czasami napotykam na opór. Mam wrażenie, że mój samochód wymaga niezwykle dokładnego wysprzęglania (sam nie wiem, może Octavie tak mają - na forum w każdym razie takich info nie znalazłem).

    To co mnie najbardziej martwi to to, że ostatnio kilka razy zdarzyło mi się przy szybkiej zmianie biegów niedokładnie wysprzęglić do tego stopnia, że 3 wrzucałem z głośnym zgrzytem. I w związku z tym, czy mogłem przy "takich niechlujnych zmianach" coś uszkodzić? W sumie nic się ze skrzynią nic się nie dzieje, ale póki co wolę dmuchać na zimne...

    Prośba o wsparcie
    Były:
    Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
    Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
    Jest:
    Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km

    Komentarz

    • bogusg
      Rider
      • 2007
      • 355

      #3
      Wg mnie mozna uszkodzić synchronizator -wypadna zęby
      Teraz xenony by krzynol

      Komentarz

      • Lukas81
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2007
        • 232

        #4
        Tylko zastanawiam się, czy jeżeli póki co skrzynia działa to powinienem mimo wszystko udać się na "inspekcję" do serwisu, czy narazie sobie darować? W sumie to teraz jak dokładnie wysprzęglam wszystko dobrze chodzi. Gorzej jak się z nowu będe gdzieś śpieszył
        Były:
        Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
        Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
        Jest:
        Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km

        Komentarz

        • bogusg
          Rider
          • 2007
          • 355

          #5
          Moze należałoby podregulować linki łaczace dzwignie zmiany biegów ze skrzynią biegów, no ale to trzeba robic ze znawstwem w temacie- było o tym gdzieś na forum która linka który bieg regulować
          Teraz xenony by krzynol

          Komentarz

          • deespe
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1468

            #6
            Lukas81, ja też mam takie wrażenie że moja też mi troszkę nie wbija 2 i 3... tzn delikatniejszy opór. chyba to już tak ma być
            :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

            Komentarz

            • Lukas81
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2007
              • 232

              #7
              deespe, dokładnie - 2 i 3. I pewnie nie robiłbym z tego problemu, gdybym parę razy nie musiał słuchać tych "zgrzytów"...

              Nic, zaczekam chyba do przeglądu przy 60 tys i wtedy poproszę żeby sprawdzili, czy nie narobiłem jakichs spustoszeń...
              Były:
              Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
              Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
              Jest:
              Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km

              Komentarz

              • sagol
                Drive
                S_OCP Member
                • 2007
                • 83

                #8
                U siebie mam to samo. Czasami jak chcę wczucić 3 i nie wcisne sprzegła do podłogi to jest zgrzyt :evil:

                Komentarz

                • kozi1987
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 200

                  #9
                  Ja tez tak mialem, przy ostrzejszej jeździe wrzucenie 3 to byla czasem paranoja... W serwisie powiedzieli ze ten typ tak po prostu ma i można temu zapobiec wymieniajac jakies tam bebechy w środku (niepamietam co i nie chce wprowadzac w blad), ale jest to rozwiązanie tylko na krotka mete bo po jakims czasie wkoncu zgrzytnie znowu.

                  Komentarz

                  • Babka_Kiepska
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 315

                    #10
                    Zamieszczone przez kozi1987
                    Ja tez tak mialem, przy ostrzejszej jeździe wrzucenie 3 to byla czasem paranoja...
                    Potwierdzam, u mnie też czasem z "dentystycznym zacięciem" wchodzi 3 i nie jest to spowodowane specjalne słabym wysprzęglaniem.
                    Kiedyś było częściej, teraz już rzadziej bo staram sie wolniej ją wrzucać, ale i tak jak to sie zdarzy, to mnie ciary za każdym razem po plecach biegają i rozglądam się czy ktoś to usłyszał ... Wstyd i hańba ...
                    Na pozostałych biegach jest ok.
                    O-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil

                    SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k

                    Komentarz

                    Pracuję...